Selasa, 26 Agustus 2014

vänner som vet

Bland många kamper, och hinder som ett nytt online affärer ansikte får tillräckligt riktad trafik! Nu finns det tusentals artiklar om hur man får mer trafik till en webbplats. Det finns dubbelt så många tjänster som erbjuder på rad verksamheter med olika sätt att främja sina webbplatser. Innan du spendera en krona på att få trafik, skulle jag vilja berätta om 3 olika sätt som du kan få massor av gratis riktad trafik.

En av de bästa sakerna med Internet är "innehåll". Oavsett vad du vill veta, eller lära dig, kan du lära dig det från internet. Hur du får information på webben är genom innehåll, orden information. Utan innehåll du har inget annat än en tom sida. Tro det eller ej livet handlar om innehåll. Det mänskliga sinnet alltid törstar efter nytt innehåll av något slag, det är anledningen till att vi skvallrar, anledningen till att vi tittar på TV, lyssna på radio, och anledningen till att vi surfar på Internet, läsa tidningen, prata i telefon ect .. .

Med detta sagt skall jag ge dig hemligheterna att få enorma mängder trafik gratis. Så luta dig tillbaka ta anteckningar och gör dig redo för några awesome tips.

Den stora PDF-fil.

Jag är ett stort fan av PDF-filer. Du vet de där små korta e-böcker som har bra innehåll, som lär dig hur man gör saker och ting? E-böcker är bra för att föra in massor av gratis riktad trafik. Just de människor som laddar ner en PDF-fil, gör det på grund av innehållet. De blir den ultimata målgrupp.

Till exempel, om jag skriver en kort e-bok om hur man brygger öl hemma. I min bok skriver jag om grunderna, ABC för bryggning, jag inkluderar också välsmakande och lätt att brygga recept i PDF-filen. Den som laddar ner en kopia av min bok är på marknaden för att köpa produkter avseende ölbryggning.

Nu eftersom jag är en företagare jag infoga länkar till min hemsida i min öl brygg E-bok. På webbplatsen säljer jag ölbryggning leveranser, och ingredienser. Mitt mål är att ge ut värderade information som hämtas till en utsikter dator, där personen använder boken som referens, de älskar det innehåll, de behöver leveranser, och nu har en länk till min sida. Detta ger min hemsida en stor mängd riktad trafik automatiskt.

PDF-filen kan vara en stor tillgång för en webbplats, och alla online-verksamhet. Den andra stora PDF är att du vet aldrig var det kommer att sluta. Folk kan lägga upp det i sina bloggar, på deras hemsida, de kan e-posta den till vänner som vet var det kommer publiceras, men som du ser på det, det är goda nyheter för Internet företagets ägare.

Det är inte så svårt att skriva en PDF-fil / e-bok. Du kan ladda ner den senaste versionen av Adobe. Använda Adobe kan du komponera en PDF-fil. PDF-filen kan vara så kort som 1 sida, eller det kan vara hundratals sidor. Kom bara ihåg att ge informativ information som dina läsare kommer att värdera, inkludera en titelsida. Självklart du vill inkludera länkar tillbaka till din webbplats. Gör dig själv en tjänst och ge samtycke för dina läsare att omfördela din e-bok, be att E boken vara i takt och oredigerat. Därifrån kan du ladda upp den till din server, och börja marknadsföra din PDF-fil. Du kan även designa ett fint omslag om du väljer att, men det är inget krav.

Det enklaste sättet att jag har hittat för att främja en ny PDF-fil är att gå med forum som kompletterar e-bok. Lägg en SIG-fil som ska ses i slutet av alla dina inlägg genom att SIG-filen plats en direktlänk till din e-boken innehålla en beskrivning av boken. Jag tycker om att skriva in "för att ladda ner rapporten högerklicka på länken och välj spara som." Nu den som läser e-bok har PDF sparat på sin dator.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar